WINTER GAMES 2012

Hejhej!
I fredags var jag på Winter Games!
Det var så sjukt kul!
Byggde typ hela dagen! Heheh..
Men dagen började med att jag mötte upp Hannah och så åkte vi ditt tillsammans!
Sedan där försökte vi hitta salen där det skulle vara cheerleading,
gick inge vidare med kartan, heheh ...
Men sedan mötte vi Wendela & Malin och hängde med de!
Sen så hitta Wendela hallen där det var  cheerleading,
när vi var där så kollade vi lite när Diamonds uppträdde!
De var sjukt duktiiga!
Jag skrek typ halsen av mig när jag hejade på Maja & Linda!
Sedan så gick jag och kollade på en cheerleading tävling!
Efter cheerleading tävlingen så tog jag foto med Linda och Maja! *Överlycklig*
Så efter det kunde inte dagen bli bättre typ!
Sedan så hoppade jag lite med nåra tjejer därifrån,
sen så hoppade jag med Maja & Linda, de hade jätte fina hopp!
Och då gav mig också lite tips!
Sedan så byggde jag!
Jag byggde först double base, sen scale & stretch! (B-nivå)
Sen så körde jag cradle för första gången, den blev jätte ful,
min överkropp hann liksom inte med underkroppen!
Och sen körde jag x-stention! (stavning)
Och det var inte så svårt som jag trodde!
Men jag måste iallafall göra det flera gånger inför try outen!
Btw, alla i min förening fick guld! Stolt!
Här får ni lite bilder!

Malin!

Jag & Malin!




Var sjukt lycklig den dagen! Sista bilden är på Linda, jag, Maja!
Jätte fin bild verkligen!
De var jätte duktiga på uppvningen!
Puss & kram!


Kommentarer
Postat av: linda

Sötiis Diaaana <3

2012-01-10 @ 22:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0