Svar på fråga!

Hejhej!
Fick en anonym fråga jag tänkte svara på!
Så här löd frågan!

var du vig innan du började på cheerleading? eller började du strecha när du började på cheerleading? du är jätte duktig :)

Svar:  Hahah, tack! Vig & vig.. Ja, jag var väll ganska vig före cheerleading!
Jag kunde komma ner på splitt när jag var 6 år gammal och spagat när jag var åtta!
Men det var oftast bara för att jag gjorde det så mycket!
Jag brukade tyvärr inte stretcha ... (ops..),
jag var ju ganska liten så jag visste inte hur man kunde stretcha!
Men så fort jag började på cheerleading fick jag ju veta
vad stretch (tricket), scorp, bow och mm var!
Så då ville jag ju också kunna göra det!
Så då började jag stretcha varje dag i typ flera timmaaar!
Men tyvärr så stretchade jag på fel ben när det gäller scorp så nu är jag vig på fel ben ..
Men framåt trix köra jag med det rätta bennet!
Tack&hej!
Men försök att skriva namn nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0