Min dag

Hejhej!
Idag har jag för det mesta bara vart i skolan & vart på datorn!
Ingen speciell dag,
klistrade också ihop lite små grejer!
Och så har jag typ chattat och kollat på massooooor av videos!
IMORN ÄR DET TRÄNING!!!
Happy! Weii! Men på måndag ska vårat SO arbete vara klart ...
Och tro mig, det är mycket kvar.
Men gruppen ska mötas på lördag och försöka komma ikapp!
Själv så ska jag på lördag & söndag plugga! Och idag!
Idag hade vi också B-språk...,
Vill bara ta en semester...,
till typ.. Spanien.., värmen, stränderna.. (Vart där en gång redan)
Jag ska också typ idag fortsätta lite på min novell och sedan plugga
lite till våran SO-presentation!
Men nu ska jag käka & sedan duscha!
Btw, syrran skulle till affären så passade på att beställa lite kakor utav henne!
 
Ursäkta den smutsiga spegeln!
Sommar 2011!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0