Kladdkaka och plugg!

Hejhej!
Min kladdkaka är i ugnenen nu!
Ska hämta den om cirka 4 min!
Men imorn måste jag vara klar med min novell..
Aså jag suger verkligen på berättelser som bara får ha högst 10 sidor!
Alla mina berättelser måste typ alltid bli minst 24 sidor lång..
Men aja, jag hade ju också vart sjuk i en vecka!
Men dagen började med att jag vaknade 08:52 för att jag snoozade!
Och skumt nog så ringde det inte sen..
Och 08:52=8 MIN TILL SKOLAN BÖRJAR!
Jag hade jätte bråttom. Tur nog så bor jag 2 min från skolan.
Men jag kom inte försent!
Men vi hade typ ''termins information'',
och jag måste verkligen säga att vi hade mångaaa studiedagar! Weii!
Men när det är studie dag måste vi göra någon låååång uppgift!

I omklädningsrummet på träning för länge sedan!
Kommer alltid först typ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0