Dagen

Hejhej!
Idag vaknade jag kl 6, byte om åt frukost och åkte till träningen.
Efter träningen så åkte jag och träffade Calle, Wille, Wilma, Hannah, Oona!
Först åkte vi för att hämta upp en till men sedan blev det värsta omvändningen och
jag, Oona, Wilma, Hannah åkte och fikade! Super mysigt! Fast det blev lite högljutt ibland ...
Men annars har det faktist varit en toppen dag!
Pluggat i tre timmar!
Och så ska jag till skolan imorn halv åtta,
där ska jag plugga, så vi får hoppas det går bra på provet!
Men nu ska jag kolla lite cheer bloggar, kläder och typ chatta!
Ni får ha det super mysigt!
Puss & kram!

Safir innan vi skulle ut!


Kommentarer
Postat av: william

duktig som har pluggat i 3 timmar & vilekn sötis i bilden:D



SV; Naw tackar så mycket:D Så hemskt snällt sagt:D

Och säg gärna vad tycker du om mina "waiting for her prince" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D?

2012-02-05 @ 23:00:06
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0