Daisies 11/12

En grej många frågar mig är hur jag hinner ses med kompisar
för att jag tränar tre gånger i veckan och har skola och mm,
några av mina närmsta vänner träffar jag i gympasalen där jag tränar tre gånger i veckan!
Och så umgås jag självklart med de utanför träningarna också!
Åh, går inte o beskriva detta träningsår..
Jag tror inte jag någonsin sagt vilken lag jag gick i..
Jag går.. eller gick.. i Daisies, Sveriges bästa minior fortsättningslag!
Och nu säger jag inte bara så, utan det är faktiskt så!
Vi kom etta och vann MVP på RM!
Åh jag utbrast i tårar!
Men en gång en Daisy, alltid en Daisy. 
Här kommer lite bilder på oss från iår!
Min fina bygggrupp!
Vi på RM!
Jag & Wendela!
Hahah, världens finaste tjejer i ett foto!
Jag och min cheer-lillsis!
Miiiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0