På träningen

Hej!
Just nu på träningen (tidsinlägg)
haha, detta kommer bli lite töntigt men, men..
Jag tror jag har ganska kul just nu och typ snackar lite med mina små elit-tjejer där
Och kanske kör gymnastik eller dans?? Vi i mitt förra lag körde vi alltid:
stretshing först sedan gymnastik & dans och sedan bygg o sen igen dans!
ÄLSKAR CHEERLEADING!
Ingen förstår hur mycket jag älskar den sporten!
Om jag skulle vara tvungen att klara mig utan cheer i ett år så skulle jag tappa en del av mitt hjärta..
Hedvig, Fanny, Wilma, och helt enkelt alla som går i den föreningen!
Vi ska f*n rocka gärnet på DM!
Vi är inte så nära tävlingsdatumet men ändå så är vi redan så himla grymma?
Hur går det till?! Hur f*n gör nii!!??
Säger inte att min förening är bäst men självklart hejar jag på den! ;)
Pussar & kramar!

Kan ta upp den längre men hann inte..


Kommentarer
Postat av: Alicia - aliciajasmine.blogg.se TÄVLING PÅGÅR

Hej! Var med och tävla om ett valfritt iPhoneskal på min blogg : http://aliciajasmine.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-iphone-skal.html#comment



Om du inte har en iPhone själv kan du ju ge bort skalet i present till någon som du känner som har om du vinner :)

--

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer!

2011-09-10 @ 00:11:50
URL: http://aliciajasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0