Ja, jag kommer..

Hej!
Jag fick en dag en fråga om jag kommer sälja mina små grejer på någon sorts japansk-kovent.
Svaret är:
Ja! Det kommer jag!
Jag kommer bland annat sälja isåfall mina handgjorda smycken och
 lite koftor och rosetter och hattar!
Just nu är jag väldigt aktiv med fimolera!
Har ganska många som jag idag ska lägga i ugnen!
När jag har gjort tillräckligt många smycken ska jag börja med rosetter!
Har redan börjat med cheerledaing rosetter!

Jag vet inte om ni sett de men de kan jag visa en liten bild på i detta inlägg!
Efter rosetterna så gör jag lite hattar!
Men jag hoppas du blev nöjd med ditt svar!
Vet just nu inte på vilket konvent! Men jag kollar nu lite på olika kovent!
Och jag ska försöka att bli en av säljarna på Meuwcon!
Skulle vara jätte glad om någon hälsade på mig i mitt lilla bord där!
Här kommer lite smycken jag är aktuell med!

Har gjort mera grejer! Men ville inte alla skulle komma med på fotot!
OBS: Kommer sälja glommy bear armen och huvudet seperat!
Om man inte självklart vill köpa de tillsammans!
Annars så sitter de INTE ihop!

Mina små björnar!
Alla björnar kommer säljas som ringar!
Ska sätta fast de! ^.<
Så här kommer glommy bear'n se ut på handen:

Min favorit hittils!
Men här kommer min brownies cheer-rosetter jag gjort:

Tack och hej!
Idag har jag träning! *super happy*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0