YOUTUBE HACKAR >.<

Tjabba!
Just nu sitter jag här och kollar videos på yt!
Men det är lite iriterande just nu för den stannar hela tiden! ^^''
Men jag har faktist tänkt att ni ska få två grejer att se framemot!
1. En tävling kommer upp denna/nästa vecka!
2. Jag ska försöka filma min ''sweet-lolita graderob''!
Tänkte filma idag och fixa den kanske idag och kanske lägga in videon imorgon!
Men nu annars så kollar jag på lite online-affärer som talkingclothes, melba o.s.v!
Men annars har ja fixat två stycken rosetter!
En tror ja jag ska slänga.., men den andra blev awsome!
Hoppas ni gillar att jag kommit igång med bloggen!
1000 pussar från mig!

Saknar mina turkosa leopard naglar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0