Kigurumi

Hej!
Ska KANSKE få en kigurumi!
Isåfall antingen en pikaschu eller en alice in wonderland katt!
De är så himmla fina och mysiga!
Ska visa mamma de ikväll! ^.<

Måste typ hela dan plugga x.x
Läxor.., får typ också läxorna i förväg för jag inte hinner göra de i helgen.
För då har jag ju top guns! Men nu måste jag plugga till ett so-prov.
Ska typ få 2 läxor i matte, en jätte lång SO läxa,
Och så ska jag få en läxa på fredag.
Aså jag har sjuk en vecka, ja, seriöst,
 jag var förskyld, hade snuva, hostade, hade lite feber!
Och vart kom det ifrån att ''jag var i Malmö och festade'' i skolan ifrån!?
Nu blir jag kallad ''skolkare'' m.m,
men seriöst, jag satt hemma och var sjuk.
Ha det trevligt!

Jag och en kompis var ute o tåg lite m-bilder!
Sommar 2011<3


Kommentarer
Postat av: Kokorochan

svar: de är second hand från beyond retro så det finns bara dom två tyvär, men det finns mkt annat fint där också ^^ <3



kramar<3

/kokorochan

2011-10-13 @ 23:05:48
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0