HÄR SKA DET GÖRAS...

rosetter!
Det är så att jag är sjukt förskyld..
Ska dricka te hela dan så jag orkar komma till träningen imorgon!
Jag har energi fast ingen koncentration.
Igår gick jag till träningen och det gick jätte braa!
Idag skippa jag skolan för jag inte skola orka tänka hela tiden och
inte så trevligt med en nysande tjej vid sig, va..? ;)
Men har tagit medicin och då får ja bara hoppas jag blir bra till imorgon!
Om 4 träningar till ska vi ha våran ''top gun camp'',
jag tror inte jag får ta bild när vi dansar och så men jag ska försöka att bara
ta bild på de begåvade tjejerna o hallen!
(OBS! jag måste ju också ha deras godkänande för att ta foto på tjejerna)
Men jag trivs såhääääääääääääääääääär bra i mitt lag!
Men nu ska jag pyssla lite och göra lite cheer rosetter!
Puss & kram från sjuklingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0