Cheer dag 2

Varför & när jag började på cheerleading?

Jag började på cheerleading föra året i september,
då började jag i ett nybörjar träningslag!
Utan mina tränare skulle jag aldrig ha kunskapen som jag har idag!

Jag började på cheerleading för jag från när jag varit en liten puttefnutte gillat cheerleading,
alltid viljat vara flyer och pågrund av min kroppsbygnad blev jag det.
Jag tyckte sporten verkade rolig & jag har alltid varit intreserad av sporten.
Jag har alltid gått på ganska tjejiga sporter.
Tex: konståkning, gymnastik, dans. Och nu cheerleading!
Tänker ALDRIG (allvarligt, stora bokstäver, understrycket och tjocka bokstäver- det menas väldigt seriöst) att jag aldrig tänker sluta på cheerleading! IN MY LIFE!
Jag blir en 80 åring som hoppar tou touch! (heheh..)


Mitt första cheer år<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0