Cheer dag-13

13. Your favorite celebrity cheerleader

Aså, de är mina förebilder men inte liksom lika kända som liksom erica englebert.
Men här kommer de!
Maja,
en sjukt duktig tjej! Hon är grymt snäll också för jag chattat med henne!
Hon är suuuuper duktiiig!
Sjukt bra topp! Har jätte fina flickisar! Sjukt bra på dans!


Och Linda.
Linda är en sjukt stadig topp & är jätte duktig på gymnastik och dans!
Hon är också jätte rolig & snäll!
Här får ni en bild på de två!

De går i laget jag ska ansöka till nästa år,
jag tycker dessa tjejer är sjukt duktiga.
Tro mig,
glöm Erica Eglebert & Gabi Butler!
Dessa tjejer är lika duktiga!
De har många år framför sig,
så jag ser framemot att se vad de kan uppnå!


Gabi Butler.
Sjuuuuuuuuuuuuuukt duktig topp!
Och hon är sjukt vig på båda benen!
Bilder!


Kommentarer
Postat av: linda o maja

Vad gulligt att du tycker så vi blir jätte glada men vi ät absolut inte så duktiga som dom ! Du är ju också jätte duktig :))

2011-12-26 @ 17:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0