Blogg.se problem...

Hejhej!
Gjorde nyss ett mellan långt fint inlägg när hela blogg.se
bryter ihop och inte sparar mitt inlägg..
Idag har jag bara helaaaa daaagen lååång webbat med snällaste, bästa basisen!
(Hahah, Mallan du äger du med just so you know!)
Hahah..., garvade hela webbchatten lång jaaaooow!
Men nu ska jag fråga min mamma om Sara imorn får sova hos oss!
Förmodligen blire ett jaa! Redan frågat min syrra!
Imorn ska jag också till en galleria, sista mellandagsrean you know!
Där kanske jag köper shorts i Stadium.
Men här får ni iallafall en bild på min klänning!
Tyckte den passade bra till imorgon!
Den har svarta paljetter på överkroppen och nedrekroppen bara normalt svart tyg!

 Ha en skön sömn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0