ZOO

Hej!
Idag var ja på zoo!
Detta var massa djur som:
Hundar, en björn, en varg, fyra rävar, massa flamingos, appor, lejonhonor och m.m
Det var super roligt!
Jag älskade nog mest björnen & hundarna.
Hundarna var så hemskt söta! Alla valpar.. (saknar redan Safir (min hund)
Björnen var så rolig,
typ mellan stor som älskade att leka med vattnet & var så nyfiken!
Tyvärr har ja inga bilder..
Ville ha en bildfri dag med bara snack med familjen.
Filmade lite men slutade filma så fort jag såg hundarna (hihi..)
Men här får ni en bild från min lilla resa här!

Haha, printsreenade när jag gjorde en hjulning!
Och det var meningen att ha benen särade så mkt som möjligt.
Ville att det skulle se typ ut som ett snett strek!
Ha en trevlig kväll!
Två inlägg till kommer,
så håll utkick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0