Världens snällaste???

Hej!
Helt random började jag chatta med en tjej som heter Fanny.
Hon är typ världens snällaste!
Hon är så himmla snäll och söt tjej!
Hon går nämligen i samma förening som jag.
Hon är helt sjukt duktig på cheerleading!
Hon lärde sig att göra flickis utan pass på egen hand! Hon bara bestämde sig för det!
Och hon är verkligen suuuuper snäll!
Så nu tycker jag att ni borde börja stalka den här tjejen med massa tittar och kommentarer!
Tryck antingen på texten nedanför eller på den första bilden för att komma till hennes blogg!
VÄRLDENS BÄSTA FANNY VÄRLDENS BÄSTA FANNY VÄRLDENS BÄSTA FANNY

1000 pussar! Ha en mysig dag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Amen tjena, där är ju jag! :) super söt blogg!

2011-08-31 @ 17:08:11
URL: http://emmaforsback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0