Välkommen!

                                                                 Hej!
                     Jag är en rolig prattglad tjej som ska efter sommar börja i 6an.
                      Mina intresen är: hänga med kompisar, bada & sola,
                            ha myskväll, kolla på film, cheerleading<3
                                             Här kommer lite bilder på mig:

                                 Jag har haft en blogg före denna och den har ja kvar!
                        men ville ha ett enklare namn men min förra blogg hete:
                                                     www.diiiddisliv.blogg.se
                    Jag är nu inte i Sverige, jag är i pappas hemland kmr snart hem!
                                     Men jag ska denna vecka till en fotostudio,
                                och med de fotona ska ja bilda min header med! ^.<
                                  Men nu är det nog dags att avsluta detta inlägg!
                                               Skriver imorn 3-4 inlägg!
                                                  Hejdå, sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0