SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Hej!
Här kommer svar på frågestunden!
(Det som är markerat är svar och de smala fråga.)
O o n a om ...? Tom i huvudet just nu..:

vaad tror du att meningen med livet är?
Hmmm..., svår fråga.
Jag tror meningen men livet är att njuta med familj & vänner!

vilka är dina bästisar?
Hahah, mina bästa vänner är (har många)
Oonis: Hon har ja känt i ett år!
Och hon är så himmla snäll, smart, gullig & rolig tjej!

vilka bloggar läser du?
Mina favvobloggar är nog:
www.kokorochan.blogg.se
fokis.se


vad lyssnar du på för musik?
Paramore, JEDWARD, justin bieber, hard core, ??? (vad mer??)
vem är din idol?
Hmmm..., Min syster och kokorochan tror jag faktist!
gör du något mer än cheerleading på fritiden?
Om det gills att jag:
Umgås med vänner, myser framför tven, är med familjen, ''shoppar''
.

Puss och kraM! <3
Puss & kram älsklingen min<3

molly/sakura om ...? Tom i huvudet just nu..:

har du nåt smek namn undrar jag också?? :O :3

Ja, jag har ett smeknamn vid namn ''diddi''.

molly/sakura om ...? Tom i huvudet just nu..:

hur länge har du tränat Cheerleading?? :D
cheerleading är så GRYYYMMMTTT COOOOLLLLTTT!!!!!! <3

Hahah, tack!? ^^ Jag har trännat cheerleading i ett år.
Ska börja tävla detta år!

Puss & kram till mina gulliga läsare!
Mysa lite hemma med familjen nu!


Kommentarer
Postat av: sofie

vilket lag i dynamites går du i?

2011-08-31 @ 19:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0