Nya katigorien politik!

Hej!
Jag har en ny kategori vid namn ''politik & åsikter!'',
jag ville idag diskutera ''gay-people!'',

Alvarligt talat varför ska man inte gilla de?
Vad har de gjort för fel!?
Man är inte dum om man är gay!
Om inte ens föräldrar acepterar en så är det de som är dumma!
Aså ja önska det fanns mer folk som bara kunde skrika ut ''hej allihopa! Jag är gay''
men folk är rädda! Och det är faktist ingen stor grej att vara gay!
Det är faktist normalt! Halou? 2011 är det nu!
Men jag vill bara inte att de ska skämmas!
För de som faktist borde skämmas är de som är emot de!
I <3 GAYPEOPLE!
 
Jag är en liten tjej med stora åsikter!
 Ha det så himmla bra idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0