Mitt nya favorit ord... stopedo<3 (tidsinställt)

Hahah, löööööööööövhe till det ordet asåå!<3
Men nu för cirka en timme sen var jag förmodligen i en foto-studio.
Igår så fixade jag en header för halloween<3
Undrar vad jag ska klä ut mig på hw? Man är aldrig för gammal för att klä ut sig!
Men efter detta inlägg får ni lite beskrivningar
hur man gör heel stretsh, bow and arrow, scale, scorp.
Har så böööööring just nu när jag skriver detta inlägg (boring)
Men tänkte köpa rosa clips!
Hiss & diss?
Men nu måste jag avsluta detta inlägg,
men hur går det att avsluta inlägget utan en bild?

Älskar denna bild, förlåt för en smygtitt i mina näsborrar...


Kommentarer
Postat av: din bästis p

vilken tid kommer du till sverige

2011-08-15 @ 15:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0