Min morgon

Hej!
Min morgon:
Du vet man vaknr kl 13.00 och har glömt bort alla problem.
Man orkar knappt stiga upp fast det måste man för min mage kurrade (hihi..),
man är så avslappnad så man tappar saker.
Jag hade en tuff morgon, vet faktist inte varför, sov väldigt dåligt verkar det som.

Två bilder på mig från Arlanda!
Jag älskar små söta tryck!
förlåt för mitt ofixade hår ^^''

 Juste! En grej till jag tänkte berätta om mig själv!
De fem SAKERNA jag älskar mest i världen är:
1. Cheerleading
2. Japan
3. gymnastik
4. Lois vouton (stavning)
5. Converse
Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: O o n a

fin blogg gumman! puss <3

2011-08-07 @ 14:23:36
URL: http://hoppigaloppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0