Min morgon

Hej!
Så här gick min morgon till:
Jag vaknade kl 09:00 (08.00 för er) och steg upp för att byta om och äta frukost.
Jag vaknade lite extra tidigt för vi skulle till min släkts begravning..
Vi åkte till begravningen och det var så många stenar så det var svårt att hitta mina släkts.
Sedan hittade vi först min farbror..
Han dog i en bilolycka när han var 19 så jag hann aldrig att träffa honom..
Sedan gick vi vidare till min andra farbror som hade uttorkade blommor på sin begravningssten.
Sedan gick vi till min farfar.. Då grätt jag.
Sedan gick vi till (VARNING! JAG HAR EN STOR SLÄKT) min pappas kompis som..
ja.., vill helst inte säga vad som hände..
Sedan gick vi till min pappas mammas dotter dotters grav.
Sedan till pappas brors grav.
Sedan till massa andra till men jag vet inte vilka alla var.
Men ''kvinnorna'' (min pappas fru& hans mamma) bad till gud och typ pussa marken vid varje gravsten.
(Japp, min pappa är muslim)
Efter alla pussar på marken & alla tårar så åkte vi hem.
Fast pappa skjutsa av mig & hans fru vid stan och vi köpte lite presenter.
Men jag har ingen bild från idag så då får ni en från google.

Sådär vill jag att min gravsten kommer se ut! ;)
Vänta till ett till inlägg om unifär en halvtimma!
Tills dess får ni ha det jätte trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0