Jag ska nu gå och lägga mig *gäsp*

Hej!
Jag lovade ju er ett inlägg före jag skulle lägga mig.
Och detta är det inlägget..
Men ni får ha en sjukt bra ... morgon?? (hehe)
Vill inte att mina syskon ska glömma svenska,
så jag ska försöka hitta pelle svanslös filmen i deras film-hylla. 
en ricktig klassiker älskar den! Jag tröttnar aldrig på den!
En julkalender från 2004 tror jag?
Har alla pellesvans avsnitt där hemma!
Ettan & tvåan (julkalendern) jag tror det är 3 timmar per film?
Och så har jag ''pelle svanslös och skattjakten'',
alvarligt, är det möjligt att tröttna på de?
Men före ja kollar på det med de så måste ja sova.

 En bow and arrow!
Ska hitta idag så många som möjligt jag kan göra länkbyte med!
Så vill du!
Är det bara att kommentera!
Som sagt.
Ha en trevlig morgon.


Kommentarer
Postat av: O o n a

jag vill göra ett länkbyte om du vill kommentera i min blogg dåå :)

2011-08-08 @ 19:40:53
URL: http://hoppigaloppen.blogg.se/
Postat av: Wilma

Hej! :)



Jag läser din blogg dagligen och skulle vilja göra ett till länkbyte med dig på min nya blogg, Komentera gjärna också (Men bara om du orkar såklart).



Puss och Kram Wilma

2011-08-09 @ 11:17:27
URL: http://mynews.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0